HTML

vaskalap

Friss topikok

  • Vaskalap1: @perenne-2: Köszönöm. (2018.05.21. 19:17) Segít?
  • csokidrazsé: Egyszer csak összezsugorodik az a láda. Nem lehet mindig a szoba közepén, hogy keresztül essünk ra... (2017.09.30. 14:39) A félelem
  • Vaskalap1: Együtt félünk. (2017.04.11. 19:25) Kéne
  • csokidrazsé: Még mindig :( (2016.12.05. 18:00) Értelmetlen, de forró, égető könnyek
  • Timothea,s: Nem könnyű. Ölellek! (2016.07.04. 18:27) Nem

Címkék

...ésigennnnn! (1) Álom (1) Aprók (13) Bicaj (5) Család (23) Egészségügy (5) émely (7) Francba (13) Fut (1) Haggyá! (4) (2) igen (1) Kamasz (15) Katyvasz (9) Kert (3) Kívánság (4) kutya (3) Márti (32) Mellrák (1) Meló (3) Menekül (2) neked (1) Neked szól (1) Nemérti (6) Nők (4) Nyomda (1) Régi (3) Rinya (7) szem (1) Terv (4) Tisza (11) Totyak (2) Újvilág utca (6) Zene (2) Címkefelhő

2010.07.20. 20:20 Vaskalap1

Cangáztam.

Életveszélyes volt.

Nem tudtam merre induljak, hát balra kanyarodtam. Gólyafészek üres, kirepültek a kicsik is, kettő. A minapi vizesárok helyreállítása nyomán elterített aszfaltréteg közepébe VÁGTAK EGY LYUKAT. Mer ottan van egy pici aknafedél vagymi. Olyan 20 centi átmérőjű. Gratulálok.

Még mindig nem tudtam mit is akarok. Eltekertem a falu végéig, ott dönteni kellett, jobbra kanyarodtam, a híd felé. Fel is mentem, de - én marha - rákanyarodtam a töltésre, amit a vízügyesek, vagy a gátőr széttaposott vagy felszántott vagy tárcsázott, mindenesetre vesekövem helyén nem maradt. Próbáltam nézelődni, de nem volt jó ötlet. Ha megálltam, megleptek a szúnyogok.  Ha lassan mentem, akkor is. Ha gyorsan, akkor meg majd leestek a melleim. Nemtom, nagyobb cickókkal megáldott nő hogyan ment volna ott. A hajólejáróig elegem is lett, lementem a faluba inkább.

Aha.

A faluba vezető út egy utca. Jó éles kanyarral a közepén, nagy gyeppel az út mindkét oldalán. Járda is van. Ehhez képest egy család az úton szédelgett. Lassítottam, rájuk csörrentettem, de tojtak rám. Család: apa, anya és kb. 4 gyerkőc. Nem tudom mennyi, mert feszt gomolyogtak. 4-től tán 12 évesig. Az úton. Ide. Oda. A gyerekek. NEM fogtak egyet sem. Mindezt a jó éles kanyar előtt.

Ugyancsak gratulálok.

Azért mentem egy nagy kört a faluban. Nem látom már a vihar nyomait. Viszont van sok virág. Petúnia, muskátli, büdöske. Apropó, büdöske. Most ültettek a bölcsi mellé büdöskéket. Asszem kár vol

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vaskalap11.blog.hu/api/trackback/id/tr385637321

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása