HTML

vaskalap

Friss topikok

  • Vaskalap1: @perenne-2: Köszönöm. (2018.05.21. 19:17) Segít?
  • csokidrazsé: Egyszer csak összezsugorodik az a láda. Nem lehet mindig a szoba közepén, hogy keresztül essünk ra... (2017.09.30. 14:39) A félelem
  • Vaskalap1: Együtt félünk. (2017.04.11. 19:25) Kéne
  • csokidrazsé: Még mindig :( (2016.12.05. 18:00) Értelmetlen, de forró, égető könnyek
  • Timothea,s: Nem könnyű. Ölellek! (2016.07.04. 18:27) Nem

Címkék

...ésigennnnn! (1) Álom (1) Aprók (13) Bicaj (5) Család (23) Egészségügy (5) émely (7) Francba (13) Fut (1) Haggyá! (4) (2) igen (1) Kamasz (15) Katyvasz (9) Kert (3) Kívánság (4) kutya (3) Márti (32) Mellrák (1) Meló (3) Menekül (2) neked (1) Neked szól (1) Nemérti (6) Nők (4) Nyomda (1) Régi (3) Rinya (7) szem (1) Terv (4) Tisza (11) Totyak (2) Újvilág utca (6) Zene (2) Címkefelhő

Mai párbeszédek

2015.11.03. 19:49 Vaskalap1

- Lefutotta a maratont pár hete.

- Óóóóó, akkor indul az Ultrabalatonon is, nem? Azt hallottam egy maraton után már bármennyit tud futni.

Kitőőőőől hallottad???? 

----------------------------------------------------

- Azért kaptad ezt a levelet, mert az 1955-59 között születetteknek kiszámolják a szolgálati időt a nyugdíjhoz. Most még bőven van idő egyeztetni.

- De hát én 1957-ben születtem!

Sírtam. Igen.

---------------------------------------------------

- Add el nekem azt a ruhádat!

- Dehogy adom.

- Akkor túrjál nekem is ugyanolyat.

- Túrjál te. Tudod te miről beszélsz?

- De én nem szeretek túrni.

- Akkor ruhád se lesz. Semmilyen.

----------------------------------------------------

- Megkaptad?

- Mit?

- Hát azt se tudod miért mentél?

----------------------------------------------------

- Mondjatok valami jót!

- Tele van a hűtő!

 

És ez így ment ma egész nap. 

 

Szólj hozzá!

Címkék: Aprók Katyvasz

A bejegyzés trackback címe:

https://vaskalap11.blog.hu/api/trackback/id/tr618048342

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása