HTML

vaskalap

Friss topikok

  • Vaskalap1: @perenne-2: Köszönöm. (2018.05.21. 19:17) Segít?
  • csokidrazsé: Egyszer csak összezsugorodik az a láda. Nem lehet mindig a szoba közepén, hogy keresztül essünk ra... (2017.09.30. 14:39) A félelem
  • Vaskalap1: Együtt félünk. (2017.04.11. 19:25) Kéne
  • csokidrazsé: Még mindig :( (2016.12.05. 18:00) Értelmetlen, de forró, égető könnyek
  • Timothea,s: Nem könnyű. Ölellek! (2016.07.04. 18:27) Nem

Címkék

...ésigennnnn! (1) Álom (1) Aprók (13) Bicaj (5) Család (23) Egészségügy (5) émely (7) Francba (13) Fut (1) Haggyá! (4) (2) igen (1) Kamasz (15) Katyvasz (9) Kert (3) Kívánság (4) kutya (3) Márti (32) Mellrák (1) Meló (3) Menekül (2) neked (1) Neked szól (1) Nemérti (6) Nők (4) Nyomda (1) Régi (3) Rinya (7) szem (1) Terv (4) Tisza (11) Totyak (2) Újvilág utca (6) Zene (2) Címkefelhő

Hrrr

2010.05.01. 10:37 Vaskalap1

Mondtam már, hogy utálom a szőrtelenítést? Nem magát a folyamatot - és most tök mindegy a technika - hanem a következményeit.

Kezdjük fönt. Hónalj. Azoknak a szőröknek funkciójuk van. Ha leszeded őket, akkor a bőr tapadni fog egymáshoz, súrlódik. Másnap viszket, szúr. Kényelmetlen. Nekem. És nem, NEM! vagy büdös ha ottmarad, mert ma már lehet kapni olyan kozmetikumokat, amik ezt képesek megakadályozni.

Folytassuk lejjebb és most nem a mellkasra gondolok. Olvasom mindenféle fórumokon, meg kommentekben, hogy fúúúúj! Gusztustalan a szőrösség! Meg hozzá tartozik a NAPI minimum testápoláshoz az utógondozás. Hát... én ezt is másként gondolom. Szerintem kell oda is a szőr, mert nem véletlenül maradt meg az emberré válás folyamán. Lehet rákeresni a neten a funkciójára, én nem írom ide ezrediknek. A szexuális vonatkozása a dolognak meg egyéni igény. Ha azért fordul el egy nőtől egy pasi, mert nincs formára igazítva a muff, akkor hadd menjen.

De ott van még a bikinivonal, ami ugyanolyan kellemetlen lesz, ha elkezd nőni szőrtelenítés után. Vakarózni nem úrinős cselekmény, úgyhogy marad a szenvedés. Asszem kölcsönveszem a gyerek boxerúszóját.

 

Aztán a láb. Hát igen. Engem úgy áldott meg a sors, hogy kb. 36 szál akad darabonként, az aszongya összvissz 72. Messziről nem látszik, de közelről meg de.  A lábam szőrtelenítésével csak az a bajom, hogy hótt felesleges. Kár rá az anyagot pazarolni. De mivel ott nincsenek "káros" mellékhatások, hát jólvan, ledúrom.

 

Bedőlni a divatnak vagy nem bedőlni? Teljesíteni az elvárásokat vagy nem teljesíteni? Tenyeres-talpas ősasszonynak számítasz, ha nem vagy teljesen kopasz? Falussy parasztnak?  

 

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://vaskalap11.blog.hu/api/trackback/id/tr695637247

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

104451 2010.05.01. 11:07:10

Jaj, mélyen együtt tudok érezni, bár a hónaljammal nincs gondom. Cserébe viszont a lábam... ööö, gondoljunk bele: fehér bőr, sötétbarna haj. Aha. Jól sejted. A bikinivonalat pedig én se bírom, már utána egy órával nem csak hogy viszket, de kivörösödik - és ha az egészet a látványért csinálja az ember, akkor ugye a kivörösödés nem az elérni kívánt cél, ergo: csinálja a halál. Kisnadrágos fürdőruha. Vagy: ami még jobb, no fürdőruha. Úgyse vagyok strandolós típus.

Tik 2010.05.01. 14:55:22

Hát, szívem... Engem sokáig nem lehetett megtéríteni a szőrtelenítési hisztériának, de aztán beadtam a derekamat, fene tudja miért. Bár be kell látni, alkalmi epiláló vagyok, és a p.nagyantára azt hiszem soha senki nem vesz rá, elvégre szenvedni nem szeretek. Nem a szőrben nyilvánul meg az ősasszonyság. Bár nem bánnám, ha egy jótündér egy éjjel örökre megfosztana a fölösleges bundáktól...

136863 2010.05.01. 15:57:11

@Tik Egyszer egy nő elmesélte a segg-gyantázás menetét. Szakember csinálta neki, nem a szomszédasszony. Hát, asszem kihagyom. Belegondolni is fáj.

136863 2010.05.01. 15:58:01

@Ronkamoha Basszus, én mennék a jó kis fürdőnkbe úszni, mint a bolond, de ez tart vissza. Persze, mit is foglalkozom a népvéleménnyel...?

Tik 2010.05.01. 20:16:21

Ááááááá, a segggyanta most kiverte a biztosítékot. Persze igen, létezik, hát jó, de baaaaazmeeeeg, tudod kiiiii!!!!

104451 2010.05.02. 11:49:09

@Tik Drága: az alkalmi szőrtelenítéssel próbálkoztam én is uszodázás előtt még konziban, mikor kötelező volt. De mint fentebb regéltem, fél órával a "műtét" után már iszonyúan nézett ki a kezelt terület. És még másnap is - plusz addigra már sépen növögetett vissza, ami nem véletlenül nől amúgy oda (ahogy Vaskalap is írta). Vagyis számomra jó megoldás nem létezik, csak a már említett kisnadrágos fürdőruha (amiből viszont csak ilyen idióta extracsípő förtelmeket gyártanak, és elég idiótán nézek ki benne), vagy az uszodakerülés. :)
süti beállítások módosítása