HTML

vaskalap

Friss topikok

  • Vaskalap1: @perenne-2: Köszönöm. (2018.05.21. 19:17) Segít?
  • csokidrazsé: Egyszer csak összezsugorodik az a láda. Nem lehet mindig a szoba közepén, hogy keresztül essünk ra... (2017.09.30. 14:39) A félelem
  • Vaskalap1: Együtt félünk. (2017.04.11. 19:25) Kéne
  • csokidrazsé: Még mindig :( (2016.12.05. 18:00) Értelmetlen, de forró, égető könnyek
  • Timothea,s: Nem könnyű. Ölellek! (2016.07.04. 18:27) Nem

Címkék

...ésigennnnn! (1) Álom (1) Aprók (13) Bicaj (5) Család (23) Egészségügy (5) émely (7) Francba (13) Fut (1) Haggyá! (4) (2) igen (1) Kamasz (15) Katyvasz (9) Kert (3) Kívánság (4) kutya (3) Márti (32) Mellrák (1) Meló (3) Menekül (2) neked (1) Neked szól (1) Nemérti (6) Nők (4) Nyomda (1) Régi (3) Rinya (7) szem (1) Terv (4) Tisza (11) Totyak (2) Újvilág utca (6) Zene (2) Címkefelhő

Március 20.

2010.03.20. 11:40 Vaskalap1

Tegnap délután elkezdtem az utcai kertet rendbehozni. Majd kilépem milyen hosszú, de kb. 10 méter x 1,5 méter, kétszer. Csak a nagyságrend miatt.

Az egyik oldalon készen volt a rózsa tavaszi metszése, a másikon tegnap lett kész. Meg a kismeggyfa, meg a nagy félig, mert rám sötétedett/elfáradtam/nem volt kedvem (kihozni a létrát).

 

Szeretek metszeni. Főleg, ha nem kell felmászni, amivel ugyan semmi bajom, de macerás lejönni, megnézni, elgondolni, visszamászni és újra lejönni, mert mit is néztem ki?

A szomszéd úgy gondolta (vagy most volt pénze/most jó ára van), hogy fát vesz. Nem tudom hány köbméter, nem tudom hány mázsa, de tiszteletreméltó feladat hever a háza előtt. Jó méteres, öles bükkfarönkök, Romániából. Hatalmas kamionszállítmányokat hoznak át.

Hozzáfogott tegnap egyedül hasítani, behordani. Én meg vigyáztam az arcomra, meg a hangomra, mert igen vihogós lettem tőle. Mert olyan hangokat adott ki a fejsze lendítésekor, amit még a nagyon hangos teniszezők is megírigyelhetnének. És megszámoltam: csak tegnap három segítőkész, nagggyon okos ember állt meg mellette, hogy Lacikám én ezt úgy szoktam, hogy... Legalább Lacikám szuszoghatott addig.

Ma reggel már a két nagyonjóképű, okos, mérnök nagyfiával dolgozott, de a nagytudású emberek nem fogytak el. Én adtam föl hamarabb: bedugtam a fülem empéhárommal.

 

Viszont ami nagyonnagyonnagyon fontos: ittvannakittvannakittvannak!!!!!!!!!! hárman! a gólyák!!!

Köröztek, kelepeltek, nézelődtek. Gondolom eldöntik majd, hogy kié is EZ a fészek.

 

Zene mellett is jókat vigyorogtam, mert szembe jutott L., hogy van e már kapája, a Mester, hogy most biztosan a hegyen van. Remélem ott van, mert nagyon szeretnék tavaszi képeket is tőle.

Aztán kijött A és azt bírta mondani a szájával, hogy föld nélkül szedjem a tyúkhúrt (a drága pipiknek). Néztem egyet rá úúúúgy, erre bement, de kiküldte Bé-t egy kis ződet csórni a vödrömből a lányoknak.

 

Virágzik az ibolya, duzzadnak a rügyek, illatos a föld, bimbóban a nárciszok.

Mindjárt robban a világ.

Figyeljetek!!!

 

 

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://vaskalap11.blog.hu/api/trackback/id/tr925637190

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tik 2010.03.20. 13:58:23

ó, én is valami ilyet éreztem tegnap, hogy valami, valami, valami jön.

Ange-lin 2010.03.20. 16:30:42

Én azt érzem hogy itt van, mert tegnap délelőtt kiültem a teraszra napfürdőzni, és este húzódozott a szám és piros volt az orrom, de a lényeg hogy két napig kint!!! voltam, és fújt a szél, de nagyon jó volt, és cefetül elfáradtam, mert a gereblye, meg a kapa is, meg tiszta lett az udvar, meg a kert is...és isteni illatok szálltak a levegőben, és szinte elzsibbadtam mikor bejöttem a lakásba, mert kint LEVEGŐ van. Meg egy szem százszorszép a sziklakertben.:) És hallom ahogy pattannak a rügyek a magnóliafán. Vérátömlesztés a tél után. Én csak igy hivom a Tavaszt. :)

136863 2010.03.20. 17:20:34

Jól van, tényleg kint voltál. :DDD

136863 2010.03.20. 17:21:02

Drágatik, nem mindig az jön, amit szeretnénk. :*********

100994 2010.03.22. 12:21:12

Jóvan, ez tényleg kimegy a kertbe néha. Hurrá.
süti beállítások módosítása