HTML

vaskalap

Friss topikok

  • Vaskalap1: @perenne-2: Köszönöm. (2018.05.21. 19:17) Segít?
  • csokidrazsé: Egyszer csak összezsugorodik az a láda. Nem lehet mindig a szoba közepén, hogy keresztül essünk ra... (2017.09.30. 14:39) A félelem
  • Vaskalap1: Együtt félünk. (2017.04.11. 19:25) Kéne
  • csokidrazsé: Még mindig :( (2016.12.05. 18:00) Értelmetlen, de forró, égető könnyek
  • Timothea,s: Nem könnyű. Ölellek! (2016.07.04. 18:27) Nem

Címkék

...ésigennnnn! (1) Álom (1) Aprók (13) Bicaj (5) Család (23) Egészségügy (5) émely (7) Francba (13) Fut (1) Haggyá! (4) (2) igen (1) Kamasz (15) Katyvasz (9) Kert (3) Kívánság (4) kutya (3) Márti (32) Mellrák (1) Meló (3) Menekül (2) neked (1) Neked szól (1) Nemérti (6) Nők (4) Nyomda (1) Régi (3) Rinya (7) szem (1) Terv (4) Tisza (11) Totyak (2) Újvilág utca (6) Zene (2) Címkefelhő

Mikulás

2011.12.06. 17:25 Vaskalap1

Semmi köze nem lesz hozzá.

 

Erre, mármint a bejegyzés megszületésére a nyakamat tettem fel magamban. Nem azért, mert olyan marha jó emberismerő vagyok, hanem mert én vuduztam bele a fejébe Passaggiának.

 

A mai napom megest az ördögé. Ámbár... na, mondom.

Reggel még jó volt. Jött eM álmos bociszemekkel, aztán meg FEJBŐL töltötte ki a bérletigazolványon a számokat, naná. Egyébiránt meg nem megy be a nulladik magyarórára, mert lehet, hogy felelés lesz, ő meg tegnap az emelt törit tanulta. - És most én erre mit mondjak? - kérdeztem, mire azt felelte, hogy azt, hogy: Jó. (Nincs benne az órarendjükben ez a nulladik óra.)

Aztán a buszon megcsapta a fülemet egy beszélgetés, tippem szerint férj-feleség közt és Gyerekként emlegették a fiukat? lányukat? Ezt már rég nem értem. Miért nem nevezi valaki nevén a gyerekét? Akár Büdös Kölök is lehet, de miért gyerek? Olyan is van az ismeretségi körben, aki a fiát Daniként, a húgát meg kislányként emlegeti. Nem értem.  

A Nap kérdése viszont, hogy mennyire vagyok hülye. Hát nagyon. Ültem halál nyugodtan az okmányiroda várójában, közeledett a perc, amit az ügyfélkapun kiválasztottam magamnak, mint alkalmas időt, hogy a lejáró személyimet újra cseréltessem és szép lassan rájöttem, hogy nincs nálam a régi. Anélkül meg ugye...

Később már csak azt hajtogattam magamban, hogy Hát itt mindenki hülye, nem csak én? Három embert kérdeztem meg, hogy jó buszmegállóba álltam e meg, hogy a kívánt irányba menjek. Az első azt mondta: igen. A második: nemtudom. A harmadik: nem.

A bankautomatás lányt már meg se kéne említeni. Ki az a nagyonhülye, aki az utcán szólít le valakit, hogy hogyan tudja felvenni az összes pénzt a számlájáról, mert hétezret már levett, de mindet akarja, mutasam már meg. Az most jut eszembe, hogy talán nem is az ő kártyája volt??????? A kódot mondjuk tudta.

Azért lássuk be, sikerélményem is volt ma.

Tegnap délután felhívtam az egyik ügyvezetőt, miszerint:

- Mit is mondtál, mennyi pénzt számfejtsek a Móninak karácsonyra?

- Nem mondtam semmit.

Vazz. Ez nem jött be.

De mégis, mert ma meg szólt, hogy akkor egy egész havit pluszban lécci kiszámolni neki.

Yessssss!

 

Délutánra már csak egy alakuló gyűlés maradt, amire meghívót kaptam, már akkor se értettem miért, most, így utólag meg főleg nem.

Nézzük csak: fél hat van, este, még bármi megtörténhet ma velem.

 

 

10 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://vaskalap11.blog.hu/api/trackback/id/tr865637710

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

117773 2011.12.06. 20:01:26

Hát, nem tehetek róla, de hihetetlenül irritál, ha összekeverik a fogalmakat. Ne nevezzünk már valakit tehetségesnek, csak mert cuki. Ez két különböző dolog. Egy szép/cuki/vonzó ember nem feltétlenül okos/értékes/tehetséges. Kováts Vera nem tud énekelni, nincs hangja és ennél sokkal több nem is lesz neki soha, és nem hiszem, hogy jót teszünk neki azzal, ha elhitetjük ennek az ellenkezőjét. Sztároljuk inkább azért, mert cuki, tőlem aztán, oké, de ne sztároljuk azért, mert tehetséges, mert nem tehetséges, legalábbis az énekléshez egyértelműen nem. Mert amíg emberek olyan hanggal születnek, mint a kislány, akit belinkeltem, addig ne Baricz Gergőt nevezzük a világ legtehetségesebb emberének; és amíg vannak olyanok, akik olyan felkészült énektechnikával rendelkeznek tizenhat éves korukra, mint a fiú a másik linkemen, addig ne mentegessük K.V-t azzal, hogy de még csak tizenhat éves, van még ideje megtanulni énekelni. Akinek tizenhat évesen nincs hangja, annak huszonöt évesen sem lesz. Teremtsünk neki cukiság-kategóriát, induljon ott és nyerje meg, én nem akarok tőle elvitatni semmit, bár mondjuk én személy szerint nem tartom őt mégcsak szimpatikusnak sem, de ez egyéni vélemény, na mindegy, szóval tőlem imádhatjuk össznépileg és nevezhetjük indigógyereknek, ha a népnek erre van szüksége, de ne énekeljen, mert nincs hangja és ne nevezzük zseninek sem, mert nem zseni. Ne mossuk már egybe a kategóriákat és ne ruházzunk jogtalanul olyan tulajdonságokat valakire, amilyenekkel egyértelműen nem rendelkezik.

maris 2011.12.07. 07:03:50

Küldhetem a gazdasági igazgatónk telefonszámát? Felhívhatnád.... :-D (Egyébként a húgomat én is szoktam "A Gyerek"-nek emlegetni, sőt, néha így is szólítom, hogy Gyereeeeek, ő meg hallgat rá. :-))

136863 2011.12.07. 08:01:38

[passaggia](#11804738) Roppantrettentően sajnálom, hogy nem engeded a kommentet magadnál. Mert jól megvitathatnánk, hogy egyetértünk ezekben a dolgokban. BG tetszik nekem, csak én megpróbálom a helyén kezelni. Nem engedem, hogy lenyomják a torkomon. Csak az a baj, hogy sok embernek KELL hogy megmondják mi tetszik neki.

136863 2011.12.07. 08:03:23

[maris](#11805976) Hát, ha én könyvelném, fel is hívnám. :)) Miért szólítod így? Néha én is mondom valamelyiknek, hogy Vigyázz gyerök, jégre szaladtál! - de ez asszem más, mint egy hétköznapi beszélgetés alkalmával így emlegetni.

maris 2011.12.07. 10:06:32

Hát mert nálunk ő A Gyerek. 21 éves a Hugi, és autista, szóval jó nagy valószínűséggel Gyerek is marad. Más kérdés, hogy vajon mire - mondjuk - negyvenéves lesz, le tudok-e szokni arról, hogy így emlegessem :-)

136863 2011.12.07. 10:29:10

[maris](#11806414) Utána kéne nézni a cihológiában ennek a kérdésnek. Nekem erről a távolságtartás jut eszembe, de nem biztos, hogy igazam van.

117773 2011.12.07. 11:29:29

vaskalap: BG engem is kevésbé irritál, mint KV, mert ugyan bűnhamis és egyértelműen nem tudja kezelni a hangját (sok hangja amúgy neki sincs, de hagyjam már abba a kritizálást), de valamiféle kisugárzása és tehetsége azért van, amit el lehet adni. Nem a semmit próbálja cuki mosollyal ránksózni, mint KV. De a világ egyik legtehetségesebb emberének nevezni szerintem az év vicce.

maris 2011.12.07. 12:07:25

Nyilván van ám neve is, és Juditnak azért gyakrabban szoktam hívni, meg még ezerötszáz beceneve és eposzi állandó jelzője is van ezen kívül :-) Ha valaki csak és kizárólag Agyerekként emlegeti a gyerekét, az lehet, hogy tényleg távolságtartást jelez(het), de nálunk ez szerintem olyannyira nem jellemző, hogy még talán meg is kéne tanulnom egy kicsit :-) Persze ez így, egy szál kommentből nem bír kiderülni, de nem baj, mert erre van a többi komment :-)

136863 2011.12.07. 12:45:50

[passaggia](#11806616) Asszem láttam is az arcán átsuhanni valami árnyékot, mikor kiszaladt a mentor száján a jelző.

136863 2011.12.07. 12:46:57

[maris](#11806733) Főleg ha én se vagyok egyértelmű és nem derül ki, hogy általánosságban gondoltam a távolságtartást, nem rád vonatkoztatva. :))
süti beállítások módosítása