HTML

vaskalap

Friss topikok

  • Vaskalap1: @perenne-2: Köszönöm. (2018.05.21. 19:17) Segít?
  • csokidrazsé: Egyszer csak összezsugorodik az a láda. Nem lehet mindig a szoba közepén, hogy keresztül essünk ra... (2017.09.30. 14:39) A félelem
  • Vaskalap1: Együtt félünk. (2017.04.11. 19:25) Kéne
  • csokidrazsé: Még mindig :( (2016.12.05. 18:00) Értelmetlen, de forró, égető könnyek
  • Timothea,s: Nem könnyű. Ölellek! (2016.07.04. 18:27) Nem

Címkék

...ésigennnnn! (1) Álom (1) Aprók (13) Bicaj (5) Család (23) Egészségügy (5) émely (7) Francba (13) Fut (1) Haggyá! (4) (2) igen (1) Kamasz (15) Katyvasz (9) Kert (3) Kívánság (4) kutya (3) Márti (32) Mellrák (1) Meló (3) Menekül (2) neked (1) Neked szól (1) Nemérti (6) Nők (4) Nyomda (1) Régi (3) Rinya (7) szem (1) Terv (4) Tisza (11) Totyak (2) Újvilág utca (6) Zene (2) Címkefelhő

Kert

2011.05.26. 19:05 Vaskalap1

Van abban valami jó, hogy két hete csak futtában látom a kertet.

Ma hazajöttem korán, ötkor és már mentem is kifelé.

Az utcai kert már nagyon bántotta a lelkemet, mert a folyondár nem vár, míg ráérek kapálni.

Félelmetes, hogy már elnyílt egy garnitúra rózsa és rögtön virágzik a liliom. A civil szervezetes virágok földjével meg ide került a Kossuth csillag magja, meg hajnalkáé is. Az előbbit otthagytam, az utóbbit kiszedtem, mert ott nem lenne jó helyen. És már virágzik a nemtudommianevekékvirág is, ez is meglepő volt. Már össze kellett kötni a díszfüvet (ősszel szedni kell ki belőle, mert túl sok már - nem kell valakinek?) és ÉRIK a korai meggy, le is ettem a világoskék pólómat vele.

Elszalad mellettem a tavasz, a francba.

Bent is körülnéztem a sziklakert körül. A pistike egy része jó helyen van, egy része meg nem igazán, mert nyúlik, felfelé, kevés a fény neki. Ha folyamatosan virágzik, akkor ottmarad, mert a mellé ültetett petúnia meg jól érzi magát. És virágzik a dalmát harangvirág, hűha! Teljesen lelegelték a tyúkok, csak a gyökerek maradtak, de hát ez a növény kezdő kertészeknek való, mert mindent kibír, ezt is. Na meg a minirózsa, amit tavaly ültettem ki és egy virágoscserepet borítottam rá télire, hát ő is gyönyörű. Most nem nagyon látszik, csak ha közel megyek, mert a tűzvirág (aminek nem ez a neve, de nem tudom mi) millió virágot hozott és kicsit eltakarja, de nemsoká elnyílik és akkor kibontakozhat a rózsácska. A sarlós gamandor is összeszedte magát, de neki kell találnom másik helyet, mert ott, ahol most van, nem látszik igazán. Vagy körül kell pakolnom kaviccsal.

 

Szeretem ezeket a gondokat.

Másfél órányit dolgoztam, kerteztem és érzem, hogy simult az agyam kicsit.

 

Ja! És Bé leszedte a földiepret és kihozta az utcára és faltuk, úgy, földesen és morrantottunk, nyammogtunk, sóhajtoztunk.

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://vaskalap11.blog.hu/api/trackback/id/tr835637536

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tyúk 2011.05.26. 21:22:35

Eszembe jutott most egy másik földieper, azt hiszem hat szem volt? Kettő mindegyikünknek, langyos volt a naptól. Az a két szem eper nagyon fontos eper volt nekem a kertedben.

Kata 2011.05.26. 22:44:14

Ez, egy szeretem-bejegyzés. Bár többször tudnál ilyen korán (???) hazamenni és a növénykéidet babusgatni! ...és Bé, hogy gondolt Rád és nem egyedül falt! :-)

136863 2011.05.27. 07:27:43

[Tyúk](#11370438) :))):*** Emlékek...

136863 2011.05.27. 07:28:25

[Kata](#11370612) Lassan eljutunk oda, hogy ez legyen a rendszer. Lassan.
süti beállítások módosítása