HTML

vaskalap

Friss topikok

  • Vaskalap1: @perenne-2: Köszönöm. (2018.05.21. 19:17) Segít?
  • csokidrazsé: Egyszer csak összezsugorodik az a láda. Nem lehet mindig a szoba közepén, hogy keresztül essünk ra... (2017.09.30. 14:39) A félelem
  • Vaskalap1: Együtt félünk. (2017.04.11. 19:25) Kéne
  • csokidrazsé: Még mindig :( (2016.12.05. 18:00) Értelmetlen, de forró, égető könnyek
  • Timothea,s: Nem könnyű. Ölellek! (2016.07.04. 18:27) Nem

Címkék

...ésigennnnn! (1) Álom (1) Aprók (13) Bicaj (5) Család (23) Egészségügy (5) émely (7) Francba (13) Fut (1) Haggyá! (4) (2) igen (1) Kamasz (15) Katyvasz (9) Kert (3) Kívánság (4) kutya (3) Márti (32) Mellrák (1) Meló (3) Menekül (2) neked (1) Neked szól (1) Nemérti (6) Nők (4) Nyomda (1) Régi (3) Rinya (7) szem (1) Terv (4) Tisza (11) Totyak (2) Újvilág utca (6) Zene (2) Címkefelhő

Változás

2011.04.09. 09:27 Vaskalap1

Azt mondja eM, hogy edzés közben (sportlő), míg a célt keresi, annyira le tud nyugodni, hogy tán még a pulzusa is lemegy negyvenre. Mert az kell a jó találathoz. (Hozott csütörtökön egy lőlapot, aminek a közepén három lövés ment át, egy lyukon, pontosan. baaasszuuuus)

Csak azt nem értem, hogy ezt a pályán kívül mért nem tudja???

Tátottam a szemem-szám, mikor az óvónők azt mesélték anno róla, hogy semmi baj vele, figyelmes, jó gyerek, később a tanárok az udvariasságát emelték ki, meg a figyelmességét, nyugalmát.

Aztán felvilágosítottak, hogy az otthoni, meg a közösségbeli viselkedése közötti különbség abból adódik, hogy jól szocializált a gyerök, tehát tud viselkedni. Otthon meg elereszti magát némileg, mert hát hol, ha ott nem?

Ezt is értem, de néha inkább a tanára lennék.

 

Főzőversenyre ment a minap, a nagyapja vitte el, bográcsostul, fűszerestül. Várták a csapattársát, egy lányt a tetthely előtt. Késett.

eM felhívta, hol vagy, jössz e kérdéssel, a kislány sík ideg volt a tömegközlekedés miatt, eM csak annyit mondott - apósom szerint hótt nyugodtan -, hogy nyugi, csak gyere.

Hangulatember a gyerekem, lássam csak be szépen. Egy időben eljátszottam a gondolattal, hogy konfliktuskezelő tanfolyamra viszem, de aztán rájöttem, hogy csak velem ilyen a kapcsolat, mert én nem hagyom magam, meg nevelni is köll, az én felelősségem, hogy milyen ember kerül ki a kezem alól. Azért beszélek egyes számban, mert én vagyok velük a mindennapokban, én döntök a napi apró-cseprő, de mégis meghatározó dolgokban, mert A ugye dolgozik, nincs itthon, nem fogjuk felhívni egy olyan kérdéssel, hogy ki vigye ki a szemetet.

Aztán mostanában már megnyugszom vele kapcsolatban, mert másodkézből IS jó véleményeket hallok róla. Tehát valaki mondta valakinek, nem nekem, nekünk. Mert olyan is van és akkor hízik a májam, örül a lelkem. Jaaaaaj, az milyen jólesik, ha szembedicsérik nekem.

Lassan teljesen kikerül az irányításunk alól, de azt hiszem nem kell - nagyon - félnem a döntései miatt.

Büszke vagyok rá, na.

Talán sikerült átadnunk azokat az alapvető értékeket, amiket mi fontosnak tartunk és ez a lényeg, nem az, hogy nem teszi a ruháit a szennyeskosárba.

 

 

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://vaskalap11.blog.hu/api/trackback/id/tr195637502

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kata 2011.04.12. 13:42:52

Nagyon szeretem a "kölykös" bejegyzéseidet. Kedvesek, megérintik az embert. Az isteni humorod mellett, még ezért is szeretlek olvasni. Tudod.

136863 2011.04.12. 19:41:09

[Kata](#11285013) Köszi. Néha kiborulok vele, de alapvetően rendben vagyunk és ez jó érzés.

Éjszem 2011.04.13. 20:28:30

Anno ált. iskolás és ipari sulis koromban én is lövészkedtem - 1x-2x versenyen is. Télleg úgy van, olyankor valahogy minden más, az ember benn tartja a lélegzetét, "lassul", megnyugszik, koncentrál. Mint amikor karatedzés előtt-után meditál az ember. Akkor még én is képes voltam erre, de csak ott és akkor. "Kint" nem. Manapság meg már főleg nem, pedig tudom, hogy sokszor rendkívüli erővel - és szinte mindig - fegyelmezem magam, hol ezért, hol azért, de azt is tudom, hogy nem mindig jön össze. Még akkor sem, ha kifelé nyugodtnak látszom. Ahogy olvasom itt nálad, nem kell izgulnod a gyerök miatt.:)

136863 2011.04.13. 22:32:52

[Éjszem](#11287409) Próbálok objektív lenni. :))
süti beállítások módosítása