HTML

vaskalap

Friss topikok

  • Vaskalap1: @perenne-2: Köszönöm. (2018.05.21. 19:17) Segít?
  • csokidrazsé: Egyszer csak összezsugorodik az a láda. Nem lehet mindig a szoba közepén, hogy keresztül essünk ra... (2017.09.30. 14:39) A félelem
  • Vaskalap1: Együtt félünk. (2017.04.11. 19:25) Kéne
  • csokidrazsé: Még mindig :( (2016.12.05. 18:00) Értelmetlen, de forró, égető könnyek
  • Timothea,s: Nem könnyű. Ölellek! (2016.07.04. 18:27) Nem

Címkék

...ésigennnnn! (1) Álom (1) Aprók (13) Bicaj (5) Család (23) Egészségügy (5) émely (7) Francba (13) Fut (1) Haggyá! (4) (2) igen (1) Kamasz (15) Katyvasz (9) Kert (3) Kívánság (4) kutya (3) Márti (32) Mellrák (1) Meló (3) Menekül (2) neked (1) Neked szól (1) Nemérti (6) Nők (4) Nyomda (1) Régi (3) Rinya (7) szem (1) Terv (4) Tisza (11) Totyak (2) Újvilág utca (6) Zene (2) Címkefelhő

Találkoztam N. K-val!

2010.10.14. 20:56 Vaskalap1

- De vékony vagy!

- De jó a hajad!

 

Hát igen. Mindig is bírtuk egymást. Olyannyira, hogy együtt laktunk albérletben.

Közünk nincs egymáshoz. Az életritmusunk, alapvető elveink... Viszont a tiszta konyha, viszonylag porcicamentes linóleum, kimosott kád, egymás területének tiszteletben tartása tekintetében egyet gondoltunk.

Én korán indultam dolgozni, ő az utolsó pillanatban futott be ugyanoda. Én szerettem este a csöndet magam körül, ő még akkor is nyüzsgött.

Mindketten dominánsak vagyunk, így aztán nem lettünk mély barátnők, bár tudtunk egymás dolgairól.

Elkísértem a suliba, a gyerekeiért ment, edzésen voltak. Ismertem őket, régről, párszor találkoztunk. K. azt monda, hogy teljesen megváltoztak, de nem. A nagy ugyanolyan angyali arcú 13 évesen is, szőkés hullámos hajú, kék szemű, veszedelmes pasi lesz. A kicsinek is hullámos a haja, pálcikák az ujjai, mint rég és negyedóra alatt olyan tipikus gyerekdumát nyomott, amit nagyon tudok élvezni!

 

Tök jó, hogy volt bátorságom utána szólni a sötétben. Mert ő még nálam is vaksibb. Tök jó, hogy találkoztunk. És az a legjobb, hogy vele sosem kellettek tiszteletkörök. Ugyanúgy beszéltünk, mint ööööö... hát legalább hat éve találkoztunk utoljára.

 

De jó, hogy sétáltam egyet a szülői után.

 

 

Ja! Itt szeretném megköszönni a T. Volánnak, hogy kipróbálhattam valamit, amit eddig még sosem. Nem mondom, hogy ríttam az élmény után, de lássuk be, hogy ritka dolog a busz szélvédőjén utazni hazáig. Ha kicsit aktívabb vagyok, akkor én nyomom a gázpedált.

Köszönöm néked T. Volán.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vaskalap11.blog.hu/api/trackback/id/tr255637389

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása