HTML

vaskalap

Friss topikok

  • Vaskalap1: @perenne-2: Köszönöm. (2018.05.21. 19:17) Segít?
  • csokidrazsé: Egyszer csak összezsugorodik az a láda. Nem lehet mindig a szoba közepén, hogy keresztül essünk ra... (2017.09.30. 14:39) A félelem
  • Vaskalap1: Együtt félünk. (2017.04.11. 19:25) Kéne
  • csokidrazsé: Még mindig :( (2016.12.05. 18:00) Értelmetlen, de forró, égető könnyek
  • Timothea,s: Nem könnyű. Ölellek! (2016.07.04. 18:27) Nem

Címkék

...ésigennnnn! (1) Álom (1) Aprók (13) Bicaj (5) Család (23) Egészségügy (5) émely (7) Francba (13) Fut (1) Haggyá! (4) (2) igen (1) Kamasz (15) Katyvasz (9) Kert (3) Kívánság (4) kutya (3) Márti (32) Mellrák (1) Meló (3) Menekül (2) neked (1) Neked szól (1) Nemérti (6) Nők (4) Nyomda (1) Régi (3) Rinya (7) szem (1) Terv (4) Tisza (11) Totyak (2) Újvilág utca (6) Zene (2) Címkefelhő

Dzsungelfésülés

2010.05.22. 17:33 Vaskalap1

Eső, eső, eső, munka, munka, munka.

Meg is látszott a ház környékén.

Nade!

Még tegnap kigyomláltam a ház előtti kert egyik felét. Sikeresen, eső előtt. Az most nagyon szép. A kapunál a díszfű (nem kell valakinek ősszel belőle?), aztán a rózsák, a megeredt szomorúfüzek, az ezüstlevelű nemtommik, a margitvirágok, amik még picik, de már látom bennük a nyári nagy bokrokat a virító sárga virágaikkal, a tavalyi önkormányzatos virág, aminek lila a virága, nemtom mi a neve és jéééé! évelő. Aztán a szegfűk, amikről ugyancsak nem tudtam, hogy évelők. A túlsó végen máriavirág, nőszirom (ő már elvirágzott), liliom (ő még nem), valami hatalmas bokorrá növő, küllős virágú nemtommi és kaktuszbokor van. Szépek, gazdagok.

 

Ma már csak a sziklakert körül kellett rendet rakni, mert olllllyan okossssan építettem, hogy fű van a sziklák között. SEMMIVEL nem lehet odaférni, csak metszőollóval, vagy itt-ott sarlóval. Mondjuk mindegy is, mert a fűnyírónk leégett és nincs pénzünk másikra. Úgyhogy A lekaszálta a füvet, amit én még nem sarlóztam le a tyúkoknak. Elrohant dolgozni, én meg kihordtam vasvillával a napra a szénát, hátha megszáradna.

 

A veteményesben is kapáltam, meg lekaccsaztam a földiepret - a tyúkok élénk figyelmével kísérve, de nem találtam csigát, úgyhogy hoppon maradtak.

 

Most büdös vagyok, mert muszáj volt befújni magam szúnyogriasztóval. Ettek rendesen, hogy a penge vágja el a nyakukat, ha van nekik.

 

Ésésés szedtem epret, behoztam, megcukroztam (jó fanyar), gondoltam küldök róla képet Tyúknak (hihi), de saaaaaajnos gyorsan megettem.

Mára befejeztem a kertezést, mert a derekam nem akarja folytatni és most a vasaláson töprengek, de azt hiszem inkább megnézem a Tiszát, meg a KobraJanit, hogy mi újság.

KobraJani: ő őrzi a csónakokat a mólónál, ilyenkor nyáron ott lakik egy lakókocsiban, veteményese is van, de annak egy részét asszem már elvitte a víz.

 

 

Hol is van a szandálom?

 

Tapasztalat: húbazmeg állapot a parton, lakókocsi felhúzva félig a töltésre, KobraJani kanos.

Lábjegyzet: volt ott egy nő, megkérdezte, hogy azok a fák már a másik oldal e, mert ő Bpestről jött és a Duna sokkal szélesebb.

Nahúzzálhaza. A Tisza EKKORA és kész. Most egyébként is sokkal szélesebb.

 

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://vaskalap11.blog.hu/api/trackback/id/tr175637265

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

100994 2010.05.22. 19:46:44

A személyesen osztogatott epret semmi fotó nem szárnyalja túl. :)
süti beállítások módosítása