HTML

vaskalap

Friss topikok

  • Vaskalap1: @perenne-2: Köszönöm. (2018.05.21. 19:17) Segít?
  • csokidrazsé: Egyszer csak összezsugorodik az a láda. Nem lehet mindig a szoba közepén, hogy keresztül essünk ra... (2017.09.30. 14:39) A félelem
  • Vaskalap1: Együtt félünk. (2017.04.11. 19:25) Kéne
  • csokidrazsé: Még mindig :( (2016.12.05. 18:00) Értelmetlen, de forró, égető könnyek
  • Timothea,s: Nem könnyű. Ölellek! (2016.07.04. 18:27) Nem

Címkék

...ésigennnnn! (1) Álom (1) Aprók (13) Bicaj (5) Család (23) Egészségügy (5) émely (7) Francba (13) Fut (1) Haggyá! (4) (2) igen (1) Kamasz (15) Katyvasz (9) Kert (3) Kívánság (4) kutya (3) Márti (32) Mellrák (1) Meló (3) Menekül (2) neked (1) Neked szól (1) Nemérti (6) Nők (4) Nyomda (1) Régi (3) Rinya (7) szem (1) Terv (4) Tisza (11) Totyak (2) Újvilág utca (6) Zene (2) Címkefelhő

Ma

2011.09.30. 07:44 Vaskalap1

Reggel

Sürgősen kikapcsoltam a rádiót. Propagandaműsor. Inkább Santana-t hallgattunk.

Alig tudtam elindulni. A kismacska nyolcasokat rajzolt a bokáim körül.

Pont egy ezresre jött ki a boltban a vásárlásom.

 

Délelőtt

Kaptam egy linket A-tól.

Magyar bürokrácia: ha pályakezdőnek táppénzt igényelsz, akkor igazolnod kell, hogy iskolába járt az igénylést megelőző két évben. Nem tudja az OEP??? 

 

- Én igazán nem akarlak megríkatni, de kellene Bné kezdő táppénzes papírja.

- ááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááá

 

 

 

Kint kávéztunk. A kutya a napon heverész, a macska meg harcol egy magányos fűcsomóval.

 

Óóóóóóóó, nem jövünk mi rá ha fiktív az a gabonaeladás, óóóóó, dehoooogy.

 

Hétfőn jön a nybizt képviselője, mert úgyis erre jár és megnézi, milyen dokumentumok alapján igazoltam egy embernek 1994-96 időszakra szolgálati időt. Hát gyere.

 

Délután

A fodrászicu továbbra is jó hatással van rám. Megmasztatta a fejemet, meg azt is mondta, hogy jól áll a szám fölötti anyajegy, mint Cindy Crawfordnak. Már megérte elmenni hozzá.

 

Most átutaltam az eM által összehozott 28 ezres telefonszámlát, meglocsolom a kinti virágokat és keresek egy olyan képet róla (eM), ahol nem látszik még az anyajegy az arcán. Ugyanott van, mint nekem, csak a másik oldalon és neki is jól áll, csak tegnap reggel belevágott borotválkozás közben. Ma este megyünk és remélem túlesik a leszedésen is.

Olyan gáz, ha nem tudok olyan kérdésre válaszolni pl, hogy mióta van ott. Arra se tudok, hogy mikor kezdett mászni, meg járni, meg beszélni. Nem írtam babanaplót, nem emlékszem. Időben megtanult mindent és kész.

Azért a képet megnézem.

 

4-5 éves lehetett. Vagy tán 3, de (ezt mondjuk tudtam is) születésekor még nem volt ott. Mint ahogy nekem sem.

 

Este

 

Jövő hét péntek. Majd akkor.

 

 

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vaskalap11.blog.hu/api/trackback/id/tr35637664

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása