HTML

vaskalap

Friss topikok

  • Vaskalap1: @perenne-2: Köszönöm. (2018.05.21. 19:17) Segít?
  • csokidrazsé: Egyszer csak összezsugorodik az a láda. Nem lehet mindig a szoba közepén, hogy keresztül essünk ra... (2017.09.30. 14:39) A félelem
  • Vaskalap1: Együtt félünk. (2017.04.11. 19:25) Kéne
  • csokidrazsé: Még mindig :( (2016.12.05. 18:00) Értelmetlen, de forró, égető könnyek
  • Timothea,s: Nem könnyű. Ölellek! (2016.07.04. 18:27) Nem

Címkék

...ésigennnnn! (1) Álom (1) Aprók (13) Bicaj (5) Család (23) Egészségügy (5) émely (7) Francba (13) Fut (1) Haggyá! (4) (2) igen (1) Kamasz (15) Katyvasz (9) Kert (3) Kívánság (4) kutya (3) Márti (32) Mellrák (1) Meló (3) Menekül (2) neked (1) Neked szól (1) Nemérti (6) Nők (4) Nyomda (1) Régi (3) Rinya (7) szem (1) Terv (4) Tisza (11) Totyak (2) Újvilág utca (6) Zene (2) Címkefelhő

"Louis, I think this is the beginning of a beautiful friendship"

2011.05.29. 21:54 Vaskalap1

Nem, nem tudom leírni. És ez nem a Tokaji Hárslevelű miatt van, hanem mert nem elég jó a fogalmazókám.

Megint buli volt a faluban, mert a zúj polgármester is hallotta már, hogy cirkusz kell a népnek.

Nem tudom leírni, hogy szeretettel fogadnak, mikor odaérünk, hogy figyelnek rám és messziről, másik asztaltól is odamosolyognak, hogy hívnak, kínálnak, kedvelnek, figyelnek.

Ebéd után csak ültem és bambultam ki a fejemből, néztem a falu lakóit, ahogy sétálnak, nézelődnek, tartanak valahová, vagy valahonnan, futnak a gyerek után vagy elé, abszolút alkalmatlan cipőben bukdácsolnak a fűben (édesistenem, hát máskor nem tudja bemutatni a tűsarkait?), üveggel/vattacukorral/ennivalóval/gyerekkel/szatyorral/műanyagmotorral... a kezükben bandukolnak vagy ülnek és derűsen beszélgetnek egymással.

 

Este koncertek SZTÁRvendékekkel. I már várt, már vigyorgott, már messziről táncolt. I-t most fedeztem fel, illetve ő is engem és nem értem eddig hol volt. Ma elmondta, hogy nem képzelte volna rólam, hogy ennyire tudok bulizni, torzulni :)).

 

És a korona: az előadó a Most múlik pontosan-t énekelte, nem akárhogy és én nem hallottam meg, hogy csörög a telefonom és visszahívtam ŐT és még jobb volt utána és még most is, mert a barátság jó, nagyon jó, még ha ritkán beszélünk is, de a szívemben ott van és megint angyalos volt, mert a rongyos esküvőt láttam magam előtt, MINDENT, ami akkor történt és most jó, nagyon jó, mert szeretet van a szívemben, végre nem keserűség és ez nagyon finom érzés nekem és köszönöm nektek, mindnek, aki jó szívvel gondol rám és izgul, segít, bátorít és vigasztal.

Na, mingyá meghatódom, de nem ez a cél, hanem fenntartani az imént vázolt állapotot bennem, még akkor is, ha már a TH nem segít és már nem nagyon segít, érzem, itthagy, magamra a csupasz lelkemmel, hadd küzdjek meg vele, hogy ne fájjon, hanem örüljön végre, mert élni kell tovább és van miért.

 

Köszönöm.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vaskalap11.blog.hu/api/trackback/id/tr415637537

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása