HTML

vaskalap

Friss topikok

  • Vaskalap1: @perenne-2: Köszönöm. (2018.05.21. 19:17) Segít?
  • csokidrazsé: Egyszer csak összezsugorodik az a láda. Nem lehet mindig a szoba közepén, hogy keresztül essünk ra... (2017.09.30. 14:39) A félelem
  • Vaskalap1: Együtt félünk. (2017.04.11. 19:25) Kéne
  • csokidrazsé: Még mindig :( (2016.12.05. 18:00) Értelmetlen, de forró, égető könnyek
  • Timothea,s: Nem könnyű. Ölellek! (2016.07.04. 18:27) Nem

Címkék

...ésigennnnn! (1) Álom (1) Aprók (13) Bicaj (5) Család (23) Egészségügy (5) émely (7) Francba (13) Fut (1) Haggyá! (4) (2) igen (1) Kamasz (15) Katyvasz (9) Kert (3) Kívánság (4) kutya (3) Márti (32) Mellrák (1) Meló (3) Menekül (2) neked (1) Neked szól (1) Nemérti (6) Nők (4) Nyomda (1) Régi (3) Rinya (7) szem (1) Terv (4) Tisza (11) Totyak (2) Újvilág utca (6) Zene (2) Címkefelhő

Vasárnap

2010.04.11. 15:17 Vaskalap1

Voltunk szavazni. Ez nem hír. Az már talán igen, hogy mire kifelé jöttünk jó sokan igyekeztek befelé. Ez teccett.

Aztán kézenfogva ballagtunk a napos oldalon, A elmesélte hogyan szavazott, én beígértem neki, hogy átmegyek a túloldalra, ha folytatja. Aztán még megvizsgáltam a szelektív kukák tetejét. A műanyagost nem lehet megemelni, csak a lyukakon dobhatsz bele szemetet. Az üvegesét sem. A papírost igen.

 

Aztán főztünk. Én bekapcsoltam a rádiót, valami jó zenét próbáltam keresni, de a délelőtti misére találtam csak, ahonnan sürgősen továbbtekertem (elnézést a hívőktől, de engem idegesít a könyörgés MINDEN formája). A azt mondta, hagyjam csak ott, nemsokára úgyis kötelező lesz. Bár megtettünk ma mindent ellene, amit törvényesen lehet. Még emlegetett valami Sámánvasárnapot, ahol majd a dobokat hallgatjuk mély átéléssel, de ekkor már a kezemben volt a fakanál...

 

Megálltam az emerkettőn, de csak három számot bírtunk meghallgatni. A eldobta az éppen pucolt krumplit, kirúgta maga alól a széket és berohant a szobába. Az ACvillámDC cédével tért vissza. Fullhangerőn hallgattuk meg ezt így mulat a komenista jeligére (ránk aggatott jelző a faluban). Ablak nyitva, tehát a Cs utca is ezt hallgatja. Még elszórakoztunk azzal, hogy talán ez is tilos lesz, mint a "hanyatló nyugat ópiuma" és muszáj lesz Kárpátiát hallgatni. Megállapítottam, hogy valszeg engem fognak először halomra lőni, mert rosszul viselem a rám erőltetett dolgokat. Nagyon rosszul.

 

Aztán eltűnt a net, rögtön kiderült, hogy a tvben is csak a hangyaháborút fogjuk egyenes közvetítésben. Ez alaposan megtámogatta az ébredező paranoiámat, de úgyis kiderül majd, hogy csak valami teknikaji malőr történt, mert lám, már van net, van tévé.

 

Ebéd után A elment, én meg dolgoztam egy kicsit a jövőn: tanultunk Bével. Ez a legjobb befektetés - mint tudjuk.

 

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://vaskalap11.blog.hu/api/trackback/id/tr495637221

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

oak 2010.04.11. 19:37:53

Szeretem A-t!.... De téged is. :)
süti beállítások módosítása