HTML

vaskalap

Friss topikok

  • Vaskalap1: @perenne-2: Köszönöm. (2018.05.21. 19:17) Segít?
  • csokidrazsé: Egyszer csak összezsugorodik az a láda. Nem lehet mindig a szoba közepén, hogy keresztül essünk ra... (2017.09.30. 14:39) A félelem
  • Vaskalap1: Együtt félünk. (2017.04.11. 19:25) Kéne
  • csokidrazsé: Még mindig :( (2016.12.05. 18:00) Értelmetlen, de forró, égető könnyek
  • Timothea,s: Nem könnyű. Ölellek! (2016.07.04. 18:27) Nem

Címkék

...ésigennnnn! (1) Álom (1) Aprók (13) Bicaj (5) Család (23) Egészségügy (5) émely (7) Francba (13) Fut (1) Haggyá! (4) (2) igen (1) Kamasz (15) Katyvasz (9) Kert (3) Kívánság (4) kutya (3) Márti (32) Mellrák (1) Meló (3) Menekül (2) neked (1) Neked szól (1) Nemérti (6) Nők (4) Nyomda (1) Régi (3) Rinya (7) szem (1) Terv (4) Tisza (11) Totyak (2) Újvilág utca (6) Zene (2) Címkefelhő

Média - már megint

2010.02.22. 19:55 Vaskalap1

Elméláztam ma a tűzhelyen alakuló vacsorát őrizve, hallgatva a híradó után "úgymaradt" tévét, hogy nem is biztos, hogy jó nekem, hogy idegesítenek ezek a mai műsorok. Egyrészt: az emberek többsége nézi őket és másnap megbeszéli. Az előző munkahelyemen konkrétan furabogár voltam, mert nem tudtam hozzászólni a NagyTestvér történéseihez. Nem tudtam beszélgetni erről, mélyebb témákról meg nem lehetett/nem velük beszéltem meg. Komolyan veszélybe került a szocializációm, vagy mim. A főnököm rá is kérdezett egyszer, hogy akkor mit csinálok én esténként??? Mondjuk, jó hülye kérdés volt két kicsi gyerek mellett, de ez legfeljebb az ő családi életüket rajzolta körbe. Mert ő kirohant a melóhelyről, az útba eső kocsmában bedobott egy sört és egy felest (sosem többet!!!) és elrohant a buszmegállóba. Pont ki volt számolva az ideje. Komoly probléma volt, ha egy-két percre feltartották. Hazaért, átöltözött, tálcára dobott kaját és beült a tévé elé. MINDENT megnézett. Politika, sport, természetfilm... mindent. A reklámszünetekben kirohant gereblyézni, vakondok krvaannyát szidni, füvet nyírni. Najó, a füvet nem reklámszünetben nyírta. Viszont azt meg én nem értettem, hogy miért kell az asszonynak a fűnyíró zsinórját húzigálni, igazgatni, mert remekül meg lehet oldani egyedül is a problémát - tudom, csinálom.

Szóval, mindent megnézett és másnap elmesélte. Néha azon kaptam magam, hogy a homokkal töltött két kilós celluxtépőt markolászom és a fejemben már ott van a dobás íve, ami a fejéhez vezet. Az én asztalom volt legközelebb a trónjához, az én dobhártyám rezgett a legjobban. Mondtam már, hogy ordításérzékeny vagyok?

 

Szóval, média.

Fakanálszédítés közben elképzeltem, hogy mi mindent nézhetnék háttérként a Vacsoracsata helyett (nem tudom mit főzött az Eszményi, mert amikor a Heilig lelépett, akkor én is), de arra jöttem rá, hogy semmit. Mert ha én tévézek, akkor odaülök, odafigyelek. Mert a Híradót rádióműsorként hallgatom, elég is annyi belőle.

 

Na de így lemaradok. Miről is?

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vaskalap11.blog.hu/api/trackback/id/tr195637157

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása