HTML

vaskalap

Friss topikok

  • Vaskalap1: @perenne-2: Köszönöm. (2018.05.21. 19:17) Segít?
  • csokidrazsé: Egyszer csak összezsugorodik az a láda. Nem lehet mindig a szoba közepén, hogy keresztül essünk ra... (2017.09.30. 14:39) A félelem
  • Vaskalap1: Együtt félünk. (2017.04.11. 19:25) Kéne
  • csokidrazsé: Még mindig :( (2016.12.05. 18:00) Értelmetlen, de forró, égető könnyek
  • Timothea,s: Nem könnyű. Ölellek! (2016.07.04. 18:27) Nem

Címkék

...ésigennnnn! (1) Álom (1) Aprók (13) Bicaj (5) Család (23) Egészségügy (5) émely (7) Francba (13) Fut (1) Haggyá! (4) (2) igen (1) Kamasz (15) Katyvasz (9) Kert (3) Kívánság (4) kutya (3) Márti (32) Mellrák (1) Meló (3) Menekül (2) neked (1) Neked szól (1) Nemérti (6) Nők (4) Nyomda (1) Régi (3) Rinya (7) szem (1) Terv (4) Tisza (11) Totyak (2) Újvilág utca (6) Zene (2) Címkefelhő

Alkotás

2011.06.26. 16:35 Vaskalap1

Néha rám jön, hogy csináljak valamit, valami újat, attraktívat, szokatlant. Hogy alkossak. Nem kell nagy dolgokra gondolni, de így lett például horgolt függöny a fürdőszoba ablakára. Egyszerű recehorgolással, de akkor is. Néha az is elég, ha átrendezem a bögréket az akasztókon vagy a borosüvegeket a konyhaszekrény tetején. Így lett tavaszi terítő a tévé alá, meg a karácsonyi is. Na, az nagyon szép lett. Nem művészi, hanem egyszerű és szép.

Egy időben papírmasszával szórakoztam, meg krepp papírból csináltam virágokat.

Mostanában blogot írok, ezt legalább nem lepi be a por.

 

Tegnap voltunk 17 éves házasok. Ezt a számot nem nagyon szokták ünnepelni, mi a nevezetes fordulókat se, csak fejben, meg pár szóban. És tök véletlenül tegnapra időzítettük a Bé-nek beígért "csavargunk egyet a városban" programot és tök véletlenül elmentünk a templom előtt, ahol a papbácsi összeadott bennünket. Református esküvőnk volt. Nem mintha mi akartuk volna. Sodródtunk az árral, néztünk ki a fejünkből, és azt hiszem azért hagytuk magunkat, mert nem volt fontos, hogy mi történik, azon kívül, hogy immár hivatalosan is együtt lehetünk. Így lett templomi esküvőnk, sátoros lakodalmunk, 250 fővel, csak a szűk család lesz ott kislányom, nem lesz nagy lakodalom, ne félj. Jó. A két hét múlva hozzánk látogató rokonnak meg jólnevelten bemutatkoztam, oszt kiderül, hogy ő is ott volt. Evvan.

Eredetileg őszre terveztük, aztán hirtelen mindent meg kellett szervezni, mert eM bejelentkezett. A papbácsi meg jó érzékkel beválasztott, mert abból az Evangéliumból olvasott fel, ahogy a babát terveztük elnevezni. A papbácsi egyébként is jófej volt, már csak azért is, mert négy fiút nevelt fel a feleségével, így aztán hiteles volt a házasságról a szózata. Ami marha hosszú volt, kitett magáért. Én akkor már ugye hat hónapos terhes voltam, de nem ez volt a gáz, hanem a meleg, a forróság és a lábamon végigcsorgó izzadmány, ami csikizett, de vakaródzni mégse illik az oltár előtt, A meg azt hitte azért billegek, mert ájulás környékez. Mindenesetre megkönnyebbültünk, mikor ránk hunyorított, hogy mehetünk.

Változó méretre kértük a ruhámat. A szalonos néninek a szeme se rebbent; nem közösítik már ki a házasságon kívül teherbe esőket.

Az újasszonyblúzomat én varrtam meg a Burdából. Bonyolult, nehéz munka volt, a tökegyszerű szoknyát hozzá meg rábíztam egy varrónőre. Mert ez így volt ésszerű. Ugye?

Boldog voltam. Még akkor is, mikor elhallgatott a zenekar és szúnyogok fellege lepte el a kedves vendégeket. Akkor főleg.

Fogalmam se volt, hogyan KELL egy menyasszonynak viselkedni. Hol lehet azt megtanulni? Lányos libegős kedveskedős sose voltam, kényes-fényes se, meg a habos-babos is taszajtott mindig.

Nem tudtam beletúrni a hajamba a Köbüki fejdísz miatt, meg a fél flakon hajlakk miatt. Amit másnap bő félórás áztatás után tudtam csak kimosni a hajamból.

Nem, nem voltam, nem voltunk tudatosak. Nem volt határozott elképzelésem a teríték színét illetően, a székekre kötendő masnik méretét illetően (hö, padok voltak), a lufik művészi elrendezése se érdekelt, sőt, az se, hogy az előző este megcsavart és felrakott papírcsíkok megszívják magukat harmattal és megereszkednek a nagy napra virradóan. Na, a tortát tudtam milyet akarok. Kiválasztottam a legnehezebb fajtájút, a gyepen meg nem lehetett tálalókocsit tolni, úgyhogy rögtönazonnal nehéz feladat elé állítottam a zuramat. Mert az úgy megy, hogy ő hozza a tortát, én vágom, kínálom, de azt nem lehet gyorsan, mert mindenki akar valami okosnak/viccesnek gondoltat mondani az ifjú párnak. Az ifjú pár meg mosolyog, először természetesen, aztán egyre vicsorgósabban, mennyien vagytok még? biztos mindenki kér?

 

Abban az évben még három lakodalom volt a szűk (haha, szűk) családban. Mind hamarabb jelentette be az esküvőt, de mi mindenkit beelőztünk az ismert ok miatt. A harmadikon már eM is ott volt, már úgy értem, babakocsiban.

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://vaskalap11.blog.hu/api/trackback/id/tr35637548

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kata 2011.06.28. 19:28:25

Isten éltessen még sokáig Benneteket így együtt! Isten éltessen Drága Vaskalap!

Tyúk 2011.06.28. 20:43:23

:) Rég szerettem volna valami ilyet olvasni. :)

136863 2011.06.29. 19:18:40

[Kata](#11431356) Köszönöm. :))

136863 2011.06.29. 19:19:32

[Tyúk](#11431472) Egyszer egy évben van ugye házassági évforduló... :DDD De értem ám, köszönöm!
süti beállítások módosítása