HTML

vaskalap

Friss topikok

  • Vaskalap1: @perenne-2: Köszönöm. (2018.05.21. 19:17) Segít?
  • csokidrazsé: Egyszer csak összezsugorodik az a láda. Nem lehet mindig a szoba közepén, hogy keresztül essünk ra... (2017.09.30. 14:39) A félelem
  • Vaskalap1: Együtt félünk. (2017.04.11. 19:25) Kéne
  • csokidrazsé: Még mindig :( (2016.12.05. 18:00) Értelmetlen, de forró, égető könnyek
  • Timothea,s: Nem könnyű. Ölellek! (2016.07.04. 18:27) Nem

Címkék

...ésigennnnn! (1) Álom (1) Aprók (13) Bicaj (5) Család (23) Egészségügy (5) émely (7) Francba (13) Fut (1) Haggyá! (4) (2) igen (1) Kamasz (15) Katyvasz (9) Kert (3) Kívánság (4) kutya (3) Márti (32) Mellrák (1) Meló (3) Menekül (2) neked (1) Neked szól (1) Nemérti (6) Nők (4) Nyomda (1) Régi (3) Rinya (7) szem (1) Terv (4) Tisza (11) Totyak (2) Újvilág utca (6) Zene (2) Címkefelhő

Mai cangázás

2010.04.20. 20:57 Vaskalap1

A híd felé indultam. Azért arra, mert a többiek szédülnek a hídon, nem szeretnek átbicajozni rajta. Én meg de és most egyedül mentem. A híd előtt még megbambultam a horgásztavat, amibe víz kéne, mert most kevés, de ahhoz meg a Tiszának kéne feljebb jönnie, mert akkor a közlekedőedények elve alapján szivattyúznának és nem kerülne sok pézbe a horgászegyesületnek a feltöltés.

Hát, a Tisza árad, bár nem eléggé még - nekik. A hídon viszont láttam egy megviselt koszorút azon a helyen, ahol akkor álltunk, mikor apámat búcsúztattuk. Talán K hozta. Vagy G-ék. Nem tudom. Talán semmi köze apámhoz.

Átgurultam a túlpartra és jobbra fordultam. Erre viszonylag nagy a forgalom, mert tanyaközpontok, meg egy állami intézet is található a környéken. Én boldogan tapostam a pedált, néha integettem, az utazók meg nyilván hülyének néztek, de ez nem baj.

Ott kinn van a víz az erdő alatt. Szép ám! A vízben biztosan vannak halak, mert, - mint eM-től tanultam - pörsenések vannak a vízen. Elmentem egészen az aszfaltborítás végéig, ami nemtom hány kilométer, mert a jelzőkövek a másik parton vannak. Ott megálltam, megnéztem hogyan repül el az általam felriasztott kacsapár, meg egy ölyvet is (a hangjáról ismertem fel) és visszafordultam, mielőtt a gátőrházból kijöttek volna érdeklődni, hogy mit akarok.

Láttam a virágzó repcetáblákat, meg a hatalmas füvet a töltés oldalán. El is gondoltam, hogy milyen lenne eldőlni a cangával, aztán legurulni. Majdnem összehoztam egy méretes kátyú miatt...

A főútnál úgy döntöttem még nem megyek haza, hanem továbbmegyek a töltésen. Kivártam a sorom, hogy ne végezzem aszfaltrajzként a száguldó autók alatt, át a vasúton és már ott is voltam. Szóval. Erre olyan ritkán jár autó, hogy az aszfalt közepén kinőtt a gaz. Valamiért se a horgászok, se a mezőgazdasági gépek sem nagyon járnak erre. A magasfeszültségű vezetéket leszámítva hibátlan a táj, de azt meg gyorsan el lehet hagyni és csak az ártéri erdő, a vetések, a facsoportok, a tanyák vannak. Jó mélyen betekertem, aztán megálltam és nekiálltam nyújtani az út közepén (mert ugyebáááár terápiás cangázásra indultam).

Hazafelé még belefért egy fagyi, meg egy megbeszélés a sarkon lakókkal, miszerint nem bánják, ha virágot ültetek az utcanévtábla alá.

 

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://vaskalap11.blog.hu/api/trackback/id/tr865637235

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

100994 2010.04.21. 16:54:18

Annyira irigyellek néha. Tudod, mit szeretnék? Van felétek nagyobb mező, felette bárányfelhőkkel? Mert ott szeretnék veled fetrengeni egy órácskát a nyáron. Viszünk bort meg sütit... kosárban...

136863 2010.04.21. 17:27:33

Ne irigyelj, ülj cangára. Nem különleges erre mifelénk, illetve csak én látom annak. A canga meg úgyis kell, ha elmegyünk a bárányfelhős mezőre... :*****

100994 2010.04.22. 14:04:15

A cangázással nincs baj, de itt csak betonrengeteg van, hiába kertváros, kert a házakban van.

136863 2010.04.22. 15:23:09

@"Szemtelen Tyúk" Oké, egyszer a szavadon foglak. Megyünk bárányfelhőt bambulni.
süti beállítások módosítása