HTML

vaskalap

Friss topikok

  • Vaskalap1: @perenne-2: Köszönöm. (2018.05.21. 19:17) Segít?
  • csokidrazsé: Egyszer csak összezsugorodik az a láda. Nem lehet mindig a szoba közepén, hogy keresztül essünk ra... (2017.09.30. 14:39) A félelem
  • Vaskalap1: Együtt félünk. (2017.04.11. 19:25) Kéne
  • csokidrazsé: Még mindig :( (2016.12.05. 18:00) Értelmetlen, de forró, égető könnyek
  • Timothea,s: Nem könnyű. Ölellek! (2016.07.04. 18:27) Nem

Címkék

...ésigennnnn! (1) Álom (1) Aprók (13) Bicaj (5) Család (23) Egészségügy (5) émely (7) Francba (13) Fut (1) Haggyá! (4) (2) igen (1) Kamasz (15) Katyvasz (9) Kert (3) Kívánság (4) kutya (3) Márti (32) Mellrák (1) Meló (3) Menekül (2) neked (1) Neked szól (1) Nemérti (6) Nők (4) Nyomda (1) Régi (3) Rinya (7) szem (1) Terv (4) Tisza (11) Totyak (2) Újvilág utca (6) Zene (2) Címkefelhő

Kaptam egy díjat

2010.04.05. 11:05 Vaskalap1

Kaptam a Tyúktól ezt az izét, aminek a képét se tudom iderakni, mert izé... de azért megpróbálok kezdeni valamit a DÍJjal. (A képet nézzétek meg nála. Merőügyes.)

"A szabályok a következők: Meg kellene osztanom itten 7 olyan dolgot, ami kvázi titok, vagy eddig megfeledkeztem róla, hogy elnyekeregjek vagy kéretlenül is rád zúdítsak (azaz léket kapott az exhibicionizmusom)."

Ezt írja.

Najó.

1. Lusta vagyok (és nem röhög!). Igenis lusta vagyok. Vannak napok, amikor semmire nem tudom rávenni magam, csak a henyélésre a fotelban. Aztán fél nap alatt kampányszerűen megcsinálok mindent.

 

2. Időnként elszabadul a vadállat a lelkemben a láncról és tombol, de ezt egy ember tudja csak elérni nálam. Elég baj, hogy pont ő.

 

3. Tök ellentétes az egyéniségemmel az életem. Tehát hazugságban élek. Szeretek egyedül lenni, de van férjem, kettő gyerekem. Szeretem őket, jó hogy vannak, de néha nem bánnám, ha egyedül lennék.

 

4. Ebből következik: önző is vagyok.

 

5. Bezáródok. Képtelen vagyok átadni magam TELJESEN érzelmeknek, eseményeknek, embereknek. Gyerekkori dolog, de nem fogok mesélni róla.

 

6. A függő vagyok. (Ez üti a 3. pontot, tudom. Sose mondtam, hogy egyszerű.) Ha alkalmasint megrendül a kapcsolatunk, akkor az olyan, mintha egy viharban imbolygó hajón próbálnék megállni, süketen.

 

7. Utálok magyarázkodni. Ebből következik, hogy sokan félreértenek. De aki "nem fontos", az azt gondol, amit akar.

 

Nagyjából ennyi. Már ez is sok tőlem.

 

 

És most elgondolkodom kinek adjam tovább a díjat.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vaskalap11.blog.hu/api/trackback/id/tr1005637214

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása