HTML

vaskalap

Friss topikok

  • Vaskalap1: @perenne-2: Köszönöm. (2018.05.21. 19:17) Segít?
  • csokidrazsé: Egyszer csak összezsugorodik az a láda. Nem lehet mindig a szoba közepén, hogy keresztül essünk ra... (2017.09.30. 14:39) A félelem
  • Vaskalap1: Együtt félünk. (2017.04.11. 19:25) Kéne
  • csokidrazsé: Még mindig :( (2016.12.05. 18:00) Értelmetlen, de forró, égető könnyek
  • Timothea,s: Nem könnyű. Ölellek! (2016.07.04. 18:27) Nem

Címkék

...ésigennnnn! (1) Álom (1) Aprók (13) Bicaj (5) Család (23) Egészségügy (5) émely (7) Francba (13) Fut (1) Haggyá! (4) (2) igen (1) Kamasz (15) Katyvasz (9) Kert (3) Kívánság (4) kutya (3) Márti (32) Mellrák (1) Meló (3) Menekül (2) neked (1) Neked szól (1) Nemérti (6) Nők (4) Nyomda (1) Régi (3) Rinya (7) szem (1) Terv (4) Tisza (11) Totyak (2) Újvilág utca (6) Zene (2) Címkefelhő

Tanulok

2012.01.27. 20:22 Vaskalap1

Mártitól.

Márti olyan idős, mint én két lánya van, kb egyidősek az én fiaimmal. Férje is van, munkája is. Rendes családi élete.

Mártit egyszer már eltemette a falu szája. Nőgyógyászati rákja volt, nagyjából egy időben derült ki a baj, mint anyósomnál.

Márti bölcsiben dolgozik, oda is való a dedek közé. Jobb nem is történhetett volna vele, meg a kicsikkel. Vidám, tele szeretettel, kedvességgel, figyelemmel.

Márti ma ezt írta nekem: 

"helló.sajna nincs jó hírem."

Utálom ezt a sort.

 

Ezt is írta:

"mára már lecsúsztam az időpontról, kicsit sajnáltam magam, és elsírdogáltam, de hétfőn úgy felhívom őket!...és kérek, de azonnal a jövő hétre máris időpontot"

 

Meg ezt:

"na most megyek, és olvasgatom a .... könyvet.hétfőn találkozunk, akkor már többet tudok mondani. most csak ennyit: fel a fejjel! :*"

 

Ő írja NEKEM, hogy fel a fejjel.

 

Hétőn még eljön zumbázni, aztán ki tudja mikor legközelebb.

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vaskalap11.blog.hu/api/trackback/id/tr725637738

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása