HTML

vaskalap

Friss topikok

  • Vaskalap1: @perenne-2: Köszönöm. (2018.05.21. 19:17) Segít?
  • csokidrazsé: Egyszer csak összezsugorodik az a láda. Nem lehet mindig a szoba közepén, hogy keresztül essünk ra... (2017.09.30. 14:39) A félelem
  • Vaskalap1: Együtt félünk. (2017.04.11. 19:25) Kéne
  • csokidrazsé: Még mindig :( (2016.12.05. 18:00) Értelmetlen, de forró, égető könnyek
  • Timothea,s: Nem könnyű. Ölellek! (2016.07.04. 18:27) Nem

Címkék

...ésigennnnn! (1) Álom (1) Aprók (13) Bicaj (5) Család (23) Egészségügy (5) émely (7) Francba (13) Fut (1) Haggyá! (4) (2) igen (1) Kamasz (15) Katyvasz (9) Kert (3) Kívánság (4) kutya (3) Márti (32) Mellrák (1) Meló (3) Menekül (2) neked (1) Neked szól (1) Nemérti (6) Nők (4) Nyomda (1) Régi (3) Rinya (7) szem (1) Terv (4) Tisza (11) Totyak (2) Újvilág utca (6) Zene (2) Címkefelhő

Iskolabál

2011.02.12. 21:12 Vaskalap1

Viszonylag hosszan készültem, mert mégiscsak egy bál, de tudtam, hogy nem maradunk, ezért nagyon kiöltözni se akartam, de kilógni sem.

Időben elmondtam Bének, hogy hazajövünk, ne ringassa magát a maradás reményébe.

Aztán álltam az előtérben, meg sétáltam egyet a teremben és küzdöttem a mifaszt keresek én itt érzéssel, mert Bé egyedül is el tud jönni már, nem kell neki kíséret, ja! őt akarom megnézni ahogy táncol, tényleg. Néztem az embereket, a változatos báli komplékat, az izgatottan zsizsegő nyolcadikosokat. A megszokott arcok a megszokott stílusban öltöztek, már-már mindenkinek el tudom mondani mi lesz rajta, stílusában legalábbis. Ezzel sokáig elfoglaltam magam.

Ha a szervezésben láttam meg lyukat, akkor összeszorítottam a számat, nem szóltam. Még így is sokan hozzám jöttek oda érdeklődni erről-arról.

 

Most nem tudom átélni az ilyen bulikat. Szigetnek éreztem magam, üresnek, a helyzetet meg kényelmetlennek.

Pedig örömöm is volt.

Az egyik anyuka is súlyos beteg volt, de felgyógyult, vidám, optimista, még munkát is vállalt a bálon. Neki mindig nagyon örülök, ha látom.

 

Bé persze megszomorodott, mikor meglátott kabátban.

Hát mostmár neki se jó.

basszameg

Történjen már valami.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vaskalap11.blog.hu/api/trackback/id/tr365637468

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása