HTML

vaskalap

Friss topikok

  • Vaskalap1: @perenne-2: Köszönöm. (2018.05.21. 19:17) Segít?
  • csokidrazsé: Egyszer csak összezsugorodik az a láda. Nem lehet mindig a szoba közepén, hogy keresztül essünk ra... (2017.09.30. 14:39) A félelem
  • Vaskalap1: Együtt félünk. (2017.04.11. 19:25) Kéne
  • csokidrazsé: Még mindig :( (2016.12.05. 18:00) Értelmetlen, de forró, égető könnyek
  • Timothea,s: Nem könnyű. Ölellek! (2016.07.04. 18:27) Nem

Címkék

...ésigennnnn! (1) Álom (1) Aprók (13) Bicaj (5) Család (23) Egészségügy (5) émely (7) Francba (13) Fut (1) Haggyá! (4) (2) igen (1) Kamasz (15) Katyvasz (9) Kert (3) Kívánság (4) kutya (3) Márti (32) Mellrák (1) Meló (3) Menekül (2) neked (1) Neked szól (1) Nemérti (6) Nők (4) Nyomda (1) Régi (3) Rinya (7) szem (1) Terv (4) Tisza (11) Totyak (2) Újvilág utca (6) Zene (2) Címkefelhő

ITT az első

2013.04.06. 20:36 Vaskalap1

Hát tulajdonképpen rinyálni jöttem. Mert itt ülök március 25-én a fotelban, nézem a hóesést, bal térdemen sósvizes borogatás.

Na, mi volt  hiba a második mondatban?

Némileg agyban is havazik, mert (el nem tudom mondani milyen asszociációs lánc végén), de azon gondolkodtam az imént, hogy ugyan hány darab héliumos lufi kell egy walkman fej fölött tartásához, hogy futás közben ne rázkódjon és rendesen szóljon. Jó, ez ma már nem kérdés (és nem azért mert kiszámolták), mert az mp3-akban (hogy kell ezt írni???) már nincs minek elmozdulni. 

Nem is tudom miért érdekel, mert bicajjal bárhová, bármilyen messze, de futni tán még a busz után se lennék hajlandó. Najó, az éjszakai utolsó után talán. 

ÉS a bal térdem? Hát az izé. 

Az úúúúúúgy vooooolt.... feledékenység! Az tehet róla, nem én! Mert megakadályozta, hogy zumbára elvigyem a térdvédőt. Hátésakkor kirándult. Vagy meg, hadd ne sántázzak most el a papírért. Mert igen, ANNYIRA, hogy elvittem a zorvoshoz. Finom, jó kezű orvos (eM-mel márt jártunk nála anno), csak azt nem értettem, hogy mi is sérült meg a térdemben, ha a szalagok nem. És nem is kérdeztem rá, mert azon kezdtünk alkudozni, hogy mikor is menjek vissza hozzá. 

Ezzel kapcsolatban még azt szeretném előterjeszteni a Tisztelt Közgyűlésnek, hogy megbocsátok a köcsögpatikusnénak, mert amikor ma bebillegtem, hogy valami porcépítőt kérjek (gyanús ugyanis, hogy a helyére visszafelé haladtában azzal történt valami), akkor elmondta, hogy ő adhat, de nem sokra megyek vele, mert ez nem öregkori kopás (óóóóó, naggggyon kihúztam magam), hanem baleseti és akkor inkább nem adna, mert felesleges. Hát jó, akkor várunk. 

És ezt a bejegyzést most elrakom valahová, amíg meggyógyul a szerver.  Vagymi.

Vagy eláll a hó. Vagy az eső. Vagy meleg lesz. Vagy meggyógyul a szerver.

Nem gyógyult meg, átköltöztem ide. A régi bejegyzéseket nem tudom áthozni (béna, béna, bééééénaaaaa), de akit érdekel a vaskalap.freeblog.hu címen megtalálja őket.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vaskalap11.blog.hu/api/trackback/id/tr955204552

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása