HTML

vaskalap

Friss topikok

  • Vaskalap1: @perenne-2: Köszönöm. (2018.05.21. 19:17) Segít?
  • csokidrazsé: Egyszer csak összezsugorodik az a láda. Nem lehet mindig a szoba közepén, hogy keresztül essünk ra... (2017.09.30. 14:39) A félelem
  • Vaskalap1: Együtt félünk. (2017.04.11. 19:25) Kéne
  • csokidrazsé: Még mindig :( (2016.12.05. 18:00) Értelmetlen, de forró, égető könnyek
  • Timothea,s: Nem könnyű. Ölellek! (2016.07.04. 18:27) Nem

Címkék

...ésigennnnn! (1) Álom (1) Aprók (13) Bicaj (5) Család (23) Egészségügy (5) émely (7) Francba (13) Fut (1) Haggyá! (4) (2) igen (1) Kamasz (15) Katyvasz (9) Kert (3) Kívánság (4) kutya (3) Márti (32) Mellrák (1) Meló (3) Menekül (2) neked (1) Neked szól (1) Nemérti (6) Nők (4) Nyomda (1) Régi (3) Rinya (7) szem (1) Terv (4) Tisza (11) Totyak (2) Újvilág utca (6) Zene (2) Címkefelhő

Vasalás

2016.01.07. 18:22 Vaskalap1

Simogatom a vásznat a forró vassal bambán, majd beugrik ki is aludt ezen a nagypárnán legutóbb.

Látom az arcát, mikor ideért, mikor ölelni kellett volna, de nem lehetett rögtön. Látom a rosszul titkolt könnyeit is, mikor búcsúztunk. 

Látom a nevetését, a szemvillantását.

A többinek is, jönnek sorban, ahogy szoktak.

Szerzett anyám, tesóm, bátyám, nagyim, sógorom, unokahúgom és a távoli rokon, akit még nem tudok hová tenni. 

Hetek óta tudtam, hogy jönnek. Pakoltam, terveztem, takarítottam, ágyat húztam, mindent elraktam, ami útban lehet. Fekvőhelyet készítettem, tányérokat előszedtem, plusz asztal, szék...

Lett aztán kupi, táskák, idegen tárgyak, állandó zaj, ritka csend, ferde asztal, sok lábbeli, mindenholpohár... Beszéd, ének, ajtók csukódása, valaki mindig zuhanyozik, valaki mindig jön, valaki mindig megy.... Nevetés, komoly beszéd, móka, csaknézés, indulat, hangulat...

Aztán megint csend lesz, hirtelen. Összepakolunk, takarítunk, üldögélünk öregesen a fotelban és hallgatjuk a csendet, nézzük a rendet.

Átlagot kéne vonni.

Szólj hozzá!

Címkék: Család Kívánság émely

A bejegyzés trackback címe:

https://vaskalap11.blog.hu/api/trackback/id/tr198243678

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása