HTML

vaskalap

Friss topikok

  • Vaskalap1: @perenne-2: Köszönöm. (2018.05.21. 19:17) Segít?
  • csokidrazsé: Egyszer csak összezsugorodik az a láda. Nem lehet mindig a szoba közepén, hogy keresztül essünk ra... (2017.09.30. 14:39) A félelem
  • Vaskalap1: Együtt félünk. (2017.04.11. 19:25) Kéne
  • csokidrazsé: Még mindig :( (2016.12.05. 18:00) Értelmetlen, de forró, égető könnyek
  • Timothea,s: Nem könnyű. Ölellek! (2016.07.04. 18:27) Nem

Címkék

...ésigennnnn! (1) Álom (1) Aprók (13) Bicaj (5) Család (23) Egészségügy (5) émely (7) Francba (13) Fut (1) Haggyá! (4) (2) igen (1) Kamasz (15) Katyvasz (9) Kert (3) Kívánság (4) kutya (3) Márti (32) Mellrák (1) Meló (3) Menekül (2) neked (1) Neked szól (1) Nemérti (6) Nők (4) Nyomda (1) Régi (3) Rinya (7) szem (1) Terv (4) Tisza (11) Totyak (2) Újvilág utca (6) Zene (2) Címkefelhő

(agy)Lágyulás

2015.01.06. 18:06 Vaskalap1

Nézem a képet és nem hiszem el, hogy az én kezem van rajta.

Nem hiszem el, hogy én fogom a két tenyerem között az asszony fejét, ő kapaszkodik a karomba és nézünk mélyen egymás szemébe, picit könnyezve, mosolyogva. Szeretettel.

Pedig elhihetném.

Felfedeztem magamban valamit, egy új lehetőséget: megengedem magamnak, hogy megérintsem az embereket. Megengedem, hogy közel jöjjenek - na, nem mindenkinek persze -, a közvetlen (3 pasi) családomon túl képes vagyok máshoz hozzáérni csak úgy, szeretetből. 

Eddig ez nem volt egyértelmű.

A legjobb barátaimmal legszívesebben kezet fogtam volna. Kínban éreztem magam a nagyobb családi bulikon, legszívesebben elszaladtam volna a kitárt karok elől. Volt, hogy addig kerengtem, míg sikerült elkerülnöm a kontaktust. 

Elemezhetjük az okokat, bár szerintem nem kell sokáig gondolkodni. 

Azt azért ne várjátok, hogy önkéntes ölelésosztogató leszek a sétálóutcán.

Szólj hozzá!

Címkék:

A bejegyzés trackback címe:

https://vaskalap11.blog.hu/api/trackback/id/tr157047879

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása