HTML

vaskalap

Friss topikok

  • Vaskalap1: @perenne-2: Köszönöm. (2018.05.21. 19:17) Segít?
  • csokidrazsé: Egyszer csak összezsugorodik az a láda. Nem lehet mindig a szoba közepén, hogy keresztül essünk ra... (2017.09.30. 14:39) A félelem
  • Vaskalap1: Együtt félünk. (2017.04.11. 19:25) Kéne
  • csokidrazsé: Még mindig :( (2016.12.05. 18:00) Értelmetlen, de forró, égető könnyek
  • Timothea,s: Nem könnyű. Ölellek! (2016.07.04. 18:27) Nem

Címkék

...ésigennnnn! (1) Álom (1) Aprók (13) Bicaj (5) Család (23) Egészségügy (5) émely (7) Francba (13) Fut (1) Haggyá! (4) (2) igen (1) Kamasz (15) Katyvasz (9) Kert (3) Kívánság (4) kutya (3) Márti (32) Mellrák (1) Meló (3) Menekül (2) neked (1) Neked szól (1) Nemérti (6) Nők (4) Nyomda (1) Régi (3) Rinya (7) szem (1) Terv (4) Tisza (11) Totyak (2) Újvilág utca (6) Zene (2) Címkefelhő

Azér'is

2013.11.18. 18:33 Vaskalap1

Romkocsmában voltunk minap a hitessel, hát elvittem a kultúrába, na. Hazafelé elméláztunk, hogy meg lehetne írni az élményt, de ő aztán lelombozott, mert nem elég, ha nekünk érdekes, másnak is azzá kell tenni az élményünket. Mondjuk ő nem is blogban gondolkodik.

Erre gondoltam, mikor elhatároztam, hogy megírom a mai tevékenységemet négytől fél hatig. Ha másért nem, nekem, későbbre, ha már nem leszek erre a teljesítményre képes.

Nnnna. 

Elrohantam tortát rendelni, aztán vásároltam, aztán megrendeltem holnapra a sírpárnát. 

Haza.

Kivettem a fagyasztóból egy kis adag húst és egy csirkét.

Előbbit hagymán dinszteltem, puhítottam, aztán rátettem minden fűszert, ami a kezembe akadt, jóval később karfiolt, tejfölt, sajtot. 

De közben lereszeltem és odatettem párolódni a holnapi káposztás tésztához a káposztát, szétszedtem háromfelé (leves, sült csirke, a melléből még nemtom mi lesz) a csirkét, főztem teát, mosogattam, a káposzta másik feléből köménymagos-ecetes-cukros salátát csináltam. Összeraktam egy kis (muhaha, kis) rizibizit a mai menühöz, kikérdeztem Bét az Avogadro törvényből. Meghallgattam Máté Bencével a riportot. 

Aztán megvacsoráztunk Bével, a céklán se vesztünk össze.

Ennyi.

Szólj hozzá!

Címkék: Nők Család

A bejegyzés trackback címe:

https://vaskalap11.blog.hu/api/trackback/id/tr155642258

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása