HTML

vaskalap

Friss topikok

  • Vaskalap1: @perenne-2: Köszönöm. (2018.05.21. 19:17) Segít?
  • csokidrazsé: Egyszer csak összezsugorodik az a láda. Nem lehet mindig a szoba közepén, hogy keresztül essünk ra... (2017.09.30. 14:39) A félelem
  • Vaskalap1: Együtt félünk. (2017.04.11. 19:25) Kéne
  • csokidrazsé: Még mindig :( (2016.12.05. 18:00) Értelmetlen, de forró, égető könnyek
  • Timothea,s: Nem könnyű. Ölellek! (2016.07.04. 18:27) Nem

Címkék

...ésigennnnn! (1) Álom (1) Aprók (13) Bicaj (5) Család (23) Egészségügy (5) émely (7) Francba (13) Fut (1) Haggyá! (4) (2) igen (1) Kamasz (15) Katyvasz (9) Kert (3) Kívánság (4) kutya (3) Márti (32) Mellrák (1) Meló (3) Menekül (2) neked (1) Neked szól (1) Nemérti (6) Nők (4) Nyomda (1) Régi (3) Rinya (7) szem (1) Terv (4) Tisza (11) Totyak (2) Újvilág utca (6) Zene (2) Címkefelhő

Aprók

2013.11.08. 15:58 Vaskalap1

  • Azt hallottam a rádióban, hogy a harlekin katicák mikor megfelelő búvóhelyet találnak, hívóhormont vagymit bocsátanak ki, és jönnek a többiek és ők is, és jönnek a többiek és....Tegyük fel, hogy az elsőt megtalálom és a fejéhez tartott fegyverrel küldőhormon kibocsátására kényszerítem, akkor ezzel elkerülhető az inváziójuk? (Ami már szerencsésen lezajlott, csak most írok róla)
  • A Kutya rágott valamit, kiköpte, felvette, rágta. Gyanút fogtam, odamentem, szorosra zárta a száját. Szétnyitottam: egy rágó volt a nyelvén.
  • Jöttem most haza, ült egy srác a buszmegállóban. A taréjos hajszerkezete és a bakancsa maradt meg bennem. Mókásak ezek a bumszli bakancsok a hozzá hasonló csontraporc típusú csávók pipaszár lábán. Nekem a bohóccipő jutott eszembe. Vigyorogtam is.
  • Azt mondja a boltban: "Letelt? Akkor most jöhet a házimunka, a hétvégi takarítás." Na, ő egy tipikus nő. A héten olvastam egy hülye tesztben, hogy attól (is) tipikus egy nő, ha nem maradhat el a hétvégi takarítás. Muhaha.
  • Vajon hány éves koromig élvezhetem azokat a zenéket, amiket fiataloknak szánnak, nevetség nélkül tánccal, léggitárral stb stb?
  • Tegnap voltam utoljára iskolaszék gyűlésen a faluiskolában. Elvégre egy gyerekem sem jár már oda. Hüpp.
  • A diófa mért nem fúriafűz? A nagy szél és az eső mi a fenéért nem verte már le az összes levelét? Miért kell ilyen sokáig húzni???

4 komment

Címkék: Nők Kert Rinya

A bejegyzés trackback címe:

https://vaskalap11.blog.hu/api/trackback/id/tr385620937

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása